WEES STEEDS INDACHTIG :

"WIJ WORDEN GEREGEERD DOOR *****BANDIETEN !!"

BELG 5

Politiek geloofwaardigheid onder het vriespunt , juist nu in volle crisis, word de menselijk ellende gebruikt en misbruikt voor de postjes, ik kan alleen maar hopen dat bij een volgende verkiezing dit scénario goed in beeld zal worden gebracht...en zoals hierboven beschreven, voor geld en postjes gaan uw stemkanonnen over lijken!!

rutten

Terwijl onze burgers liggen op sterven staan deze walgelijke en incompetente politci te juichen. Ze hebben deze crisis misbruikt om snel snel een regering vol incompetente losers te vormen.

Let vooral op de arrogante Almaci in de achtergrond.

Galg strop schavot touw doodstraf beul ophangen foto Pixabay kopie

L.E.Z.

LAGE ERECTIE ZONE

a83d5fbe c582 11e9 93e6 9e0b7f1c65e5 web scale 0.4 0.4

Wij met onze Lage Erectie mogen Antwerpen, Brussel en Gent niet meer binnen, op straf van 969€ boete!!. Kom op straat beste Erectie-lozen en laat uw geslachtsdeel spreken....

zone 1

header stoplez desktop deel1

teken petitie

 

De lage-emissiezone is een verkapte belasting. Een zoveelste last die onze automobilisten moeten verduren. Wie immers geen hippe elektrische wagen kan betalen moet dure dagpassen kopen. Of boetes ophoesten. Maar automobilisten betalen al torenhoge lasten. Aan de pomp - waar bijna 60% van de brandstofprijs bestaat uit belastingen - en via de weg- en autotaksen.

De lage-emissiezone is echter ook asociaal. Het zijn vooral de zwakkeren in onze samenleving die zich moeten beredderen met een oude wagen. De impact valt niet te onderschatten: Maar liefst 1 op 5 auto-eigenaars wordt getroffen. Het openbaar vervoer is dan weer prijzig en ondermaats geregeld.

Tot slot is het niet bewezen dat de LEZ-waanzin bijdraagt aan een beter milieu. De lage-emissiezone heeft immers niets te maken met de uitstoot van CO2, maar met andere gassen die een wagen uitstoot. Die nadruk zou moeten bijdragen aan een betere luchtkwaliteit, maar de impact van een LEZ blijft heel lokaal, terwijl lucht niet blijft hangen in één gemeente of stad.

Jouw handtekening kan echter het verschil maken. Wanneer we 100.000 handtekeningen hebben verzameld, zullen we minister van Omgeving Zuhal Demir in het parlement confronteren met de petitie, die tevens zal geleverd worden op haar kabinet. In elke stad of gemeente die wordt getroffen door de LEZ-manie zullen de gemeenteraden ook worden wakker geschud met de handtekeningen van de lokale inwoners. Samen gaan we strijd aan voor een mobiel en welvarend Vlaanderen, zonder LEZ-pestbelasting!